Прозорість та інформаційна відкритість ЗДО

Нормативно-правові акти

  • Нормативно-правові акти
  • Конституція України
  • Закон України «Про освіту»
  • Закон України «Про дошкільну освіту»
  • Закон «Про мови в Україні»
  • Закон України «Про охорону дитинства»
  • Положення про дошкільний навчальний заклад.
  • Законом України від 24.02.2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»,
  • Конвенція ООН про права дитини
  • Базовий компонент дошкільної освіти
  • Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
  • «Методичні рекомендації  щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану», наказами та рекомендаціями
  • Положення про атестацію педагогічних кадрів України зі змінами та доповненнями.
  • «Планування роботи в дошкільному навчальному закладі».
  • Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти.
  • Інструкція про ділову документацію в закладах дошкільної освіти та іншими нормативно-правовими документами.

Закон України “Про освіту”

Стаття 30

“Прозорість та інформаційна відкритість закладу дошкільної освіти”

п.2 Заклади освіти, що маюьб ліцензію на впровадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх вебсайтах (у разі їх відсутності – на вебсайтах своїх заснрвників) відкритий доступ до такої інформації документів:

*Статут закладу освіти

*Ліцензія на впровадження освітньої діяльності

*Структура та органи управління закладу дошкільної освіти

ЗасновникХмельницька міська рада
Уповноважений орган управлінняДепартамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Директор закладуКісіль Тетяна Василівна
Вихователь-методистКузьмишина Людмила Олександрівна
Завідувач господарстваГрабовська Людмила Анатоліївна
Сестра медична старшаДемчишина Оксана Григорівна
Колегіальний орган управління закладуПедагогічна рада
Колегіальний орган громадського самоврядуванняЗагальні збори (конференція) закладу

У закладі дошкільної освіти можуть діяти:

  • органи самоврядування працівників закладу освіти;
  • органи батьківського самоврядування;
  • інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу.

*Структура та органи управління закладу дошкільної освіти “Теремок”

*Кадровий склад ЗДО

Заклад укомплектований педагогічними кадрами на 85%. Їх розстановка умотивована: педагоги призначені на посади відповідно до спеціальності за дипломом. При розстановці кадрів  ураховується досвід працівників, їх психологічна сумісність, рівень емоційного комфорту, індивідуальні особливості.

 

*Освітні програми, що реалізуються в ЗДО

*Ліцензійний обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в ЗДО:

  • Потужність Давидковецького закладу дошкільної освіти “Теремок” – 80 дітей
  • Фактична кількість здобувачів освіти (на 01.02.2025р.) – 73 дитини

*Мова (мови) освітнього процесу

Мовою освітнього процесу в Давидковецькому закладі дошкільної освіти “Теремок” є державна мова – УКРАЇНСЬКА

*Наявність вакантних посад

Вихователь – 1 ставка – посадовий оклад 5815,00 грн

Костелянка – 0,5 ставки – посадовий оклад 3195,00 грн

*Інформація про загальну площу приміщень, що використовуються для впровадження освітньої діяльності

Адреса приміщенняНайменування власника майнаПлоща, кв.метрівНайменування та реквізити документа про право власності або користування
Україна, 31341,
Хмельницька обл.,
Хмельницький р-н,
с.Давидківці,
вул.Зелена, буд.2-А
Хмельницька міська рада598,1Свідоцтво про право власності на нерухоме майно Сертифікат серія АЕ №004220 від 20.08.2020р.

*Забезпечення приміщеннями навчального призначення, іншими приміщеннями, спортивними майданчиками

Найменування приміщень навчального призначення, інших приміщень, спортивних майданчиків відповідно до матеріально-технічного забезпеченняКількість приміщень, майданчиків, одиницьПлоща з розрахунку на одну дитину, м.кв.
необхідна
Площа з розрахунку на одну дитину, м.кв.
фактична
Відомості про приміщення, майданчики (власні в оперативному управлінні/у господарському віданні/найманні/(орендовані тощо
Музично-спортивна зала
Спортивний майданчик
Ресурсна кімната
Приміщення ігротеки
Заступника господарчою частиною
Вихователя-методиста
Практичного психолога
Вчителя-логопеда
Медичної сестри
Ізолятор
Кімната технічного персоналу
Кімната психологічного розвантаження
1
1
2
1
1
1
1
1
1
1
1
1
74
100


не м. 50 кв.м
6
24
24

12
14
6
Найменування приміщень навчального призначення, інших приміщень, спортивних майданчиків відповідно до матеріально-технічного забезпеченняКількість приміщень, майданчиків, одиницьПлоща з розрахунку на одну дитину, м.кв.
необхідна
Площа з розрахунку на одну дитину, м.кв.
фактична
Відомості про приміщення, майданчики (власні в оперативному управлінні/у господарському віданні/найманні/(орендовані тощо
Група:
-роздягальня
-ігрова
-спальня
-туалетна
-кухня-буфетна
-майданчик
-тіньовий навіс
1
1
1
1
1
1
1
0,9
2,5
2,5
1,2
5
7,5
2
0,9
2
2,5
1
4,5
7
2
В оперативному управлінні закладу дошкільної освіти згідно СТАТУТУ розділ 9 пункт 9.1, 9.2, 9.3

*Матеріальне оснащення груп

*Технічне забезпечення навчально-дидактичного обладнання в ЗДО з ліцензійними умовами

*Результати моніторингу якості освіти

*Річний звіт про діяльність ЗДО

*Правила прийому дітей до ЗДО

*Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітньо-виховного процесу в ЗДО «Теремок» створено відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей розвитку дітей

ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ОСВІТУ»

від 05.09.2017 року №2145-VІІІ набрав чинності з 28.09.2017 року

Стаття 19. Освіта осіб з особливими освітніми потребами

1. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування створюють умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.

2. Держава забезпечує підготовку фахівців для роботи з особами з особливими освітніми потребами на всіх рівнях освіти.

3. Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.

4. Для навчання, професійної підготовки або перепідготовки осіб з особливими освітніми потребами застосовуються види та форми здобуття освіти, що враховують їхні потреби та індивідуальні можливості.

5. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють умови для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення розумного пристосування та універсального дизайну.

6. Навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами, зокрема тими, що спричинені порушенням розвитку та інвалідністю, у закладах дошкільної, позашкільної та середньої освіти здійснюються за рахунок коштів освітніх субвенцій, державного та місцевих бюджетів, інших джерел, не заборонених законодавством, у тому числі з урахуванням потреб дитини, визначених в індивідуальній програмі розвитку.

7. Зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, переведення з одного типу закладу до іншого та відрахування таких осіб здійснюються у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

8. Категорії осіб з особливими освітніми потребами визначаються актами Кабінету Міністрів України.

*Розмір плати за навчання здобувачів дошкільної освіти

Відповідно до ст.53 Конституції УкраїниЗакону України «Про дошкільну освіту» та Закону України «Про охорону дитинства» в Давидковецькому ЗДО “Теремок” забезпечується доступність і безоплатність дошкільної освіти.

Плата за харчування дитини та надання додаткових освітніх послуг здійснюється до 20 числа поточного місяця шляхом безготівкових перерахувань.

Перерахунок оплати у разі хвороби дитини проводиться в наступному місяці.

Батьки повідомляють про оплату вихователю та в разі потреби надають квитанцію.

Право на харчування за рахунок бюджетних асигнувань надається дітям відповідно до наказу Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради від 26.12.2023 № 254 після подання заяви на ім’я директора закладу та підтверджуючих документів на пільгу.

  • 1.Приходити вчасно в дитячий садок.
  • 2.Вітатися з усіма працівниками ЗДО.
  • 3.Якщо щось болить, то обов’язково про це сказати вихователю.
  • 4.Дотримуватися вимог безпеки.
  • 5.Бути доброзичливим у взаєминах з однолітками.
  • 6.Прагнути уникати конфліктів, налагоджувати стосунки, прагнути порозуміння.
  • 7.Прагнути дотримуватись правил, не нав’язуючи власної думки.
  •  8.Хлопчикам поважати дівчаток, діяти чесно, відверто. Бути делікатним, тактовним, поступливим, ввічливим у ставленні до дівчаток, не соромитися запрошувати дівчаток до гри, запропонувати їм стілець, у потрібний момент надавати допомогу.
  • 9.Дівчаткам проявляти скромність, турботу до оточення, із вдячністю ставитися до допомоги та знаків уваги з боку хлопчиків. 
  • 10.В іграх зважати на думку товаришів, дотримуватися правил гри.
  • 11.Піклуватися про молодших, допомагати їм, захищати слабших. 
  • 12.Розмовляти спокійним, лагідним тоном, привітно, з усмішкою, дивлячись людині у вічі.
  • 13.Ставитися до дітей-сиріт, дітей з особливими потребами та тих, які потрапили в складні життєві обставини, з добротою і милосердям, намагатися їм допомагати.

*План заходів щодо запобігання та протидії булінгу в Давидковецькому закладі дошкільної освіти “Теремок”

№ з/пЗаходиТермін виконанняВідповідальні
І. Нормативно – правове забезпечення попередження насильства та булінгу
1.Опрацювання  нормативно – правових документів, щодо попередження насильства та булінгуВересеньДиректор ЗДО
2.Розміщення телефонів довіри на інформаційних стендах та веб – сайті ДНЗ для ознайомлення батьківської громадськостіВересеньДиректор ЗДО
ІІ. Робота з вихованцями ДНЗ з питання запобігання  насильства та булінгу
1.Спостереження за психологічним мікрокліматом у дитячому колективіПротягом навчального рокуПедагоги
2.Формування навичок дружніх стосунків серед вихованців ЗДО, проведення бесід з дітьми щодо забезпечення попередження насильства та булінгу, обговорення проблемних ситуаційПротягом навчального рокуПедагоги
3.Створення морально безпечного освітнього середовища в ЗДО вільного від насильства та булінгуПостійноПедагоги
ІІІ. Робота з колективом з питання запобігання  насильства та булінгу
1.Анкетування педагогів з питання обізнаності з поняттям булінгуЖовтень КвітеньВихователь-методист
2.Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗДОСистематичноДиректор ЗДО
3.Висвітлення інформаційної «Булінг – міф чи реальність»ЛютийВихователь-методист
4Організація роботи «Скриньки довіри» для батьків і педагогів, оновлення інформації веб-сайту з проблеми запобігання та протидію булінгуЖовтеньПедагоги
5Проведення діагностики стану професійного вигорання педагогівКвітеньДиректор ЗДО
ІV. Робота з батьками з питання запобігання  насильства та булінгу
1.Інформація для батьків: «Вчимося спілкуватися з дитиною»СіченьПедагоги
2.Консультація: «Як навчити дитину цивілізовано виражати гнів?» (профілактика булінгу)ЛютийВихователь-методист
4 «Як вирішувати дитячі конфлікти?»ГруденьПедагоги
5.Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу: пам’ятки, листівки –  інформаційні повідомлення на стенді практичного психолога, Viber – групах, Veb – сайті ЗДОСистематичноДиректор ЗДО Педагоги

*Порядок реагування керівника ЗДО в разі отримання заяви або повідомлення про випадок булінгу (цькування)

Керівник закладу освіти:

1. Забезпечує створення в закладі освіти безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування), у тому числі: приймає та розглядає заяви про випадки булінгу (цькування) від здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та видає рішення про проведення розслідування.

1.1. Дії керівника закладу після отримання заяви-звернення щодо вчинення булінгу :

– розглядає таке звернення та реєструє у журналі обліку звернень та повідомлень про жорстоке поводження з дітьми або загрозу його вчинення;

– з’ясовує усі обставин булінгу відповідно до Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення, затвердженого спільним наказом Міністерства соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства охорони здоров’я України № 564/836/945/577;

– скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу та окреслює подальші дії (не пізніше ніж упродовж трьох робочих днів з дня отримання заяви). До складу такої Комісії можуть входити педагогічні працівники, (у тому числі психолог, соціальний педагог) батьки постраждалого та булера, керівник закладу та інші зацікавлені особи;

– повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей;

У разі, якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування),

а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутися

до органів Національної поліції України із заявою, про що керівник закладу освіти має повідомити постраждалого.

– забезпечує психологічну підтримку усім учасникам випадку.

Рішення Комісії реєструється в окремому журналі, зберігається в паперовому вигляді з оригіналами підписів всіх членів Комісії.

2. Скликає засідання комісії з розгляду випадків боулінгу (цькування) для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вживає відповідних заходів реагування.

3. Повідомляє уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України та службу у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти за результатами рішення комісії про підтвердження факту булінгу.

4. Забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування).

5. Затверджує та оприлюднює план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти з урахуванням пропозицій територіальних органів (підрозділів) Національної поліції України, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства юстиції України, служб у справах дітей та центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді розробляє.

6. Забезпечує оприлюднення на веб-сайтах, на дошках оголошень та при проведенні інструктажів для всіх працівників закладу освіти: правил поведінки здобувача освіти в закладі освіти; плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти; порядку подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти; порядку реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).